Social media technology usage and customer relationship performance: A capabilities-based examination of social CRM

دسته بندی: مدیریت

: Title

 Social media technology usage and customer relationship performance: A capabilities-based examination of social CRM

: Abstract

This study examines how social media technology usage and customer-centric management systems contribute to a firm-level capability of social customer relationship management (CRM). Drawing from the literature in marketing, information systems, and strategic management, the first contribution of this study is the conceptualization and measurement of social CRM capability. The second key contribution is the examination of how social CRM capability is influenced by both customer-centric management systems and social media technologies.
These two resources are found to have an interactive effect on the formation of a firm-level capability that is shown to positively relate to customer relationship performance. The study analyzes data from 308 organizations using a structural equation modeling approach.

عنوان مقاله :

 به‌کارگیری فناوری شبکه‌های اجتماعی و عملکرد روابط مشتری: بررسی مبتنی بر توانایی‌های CRM اجتماعی

چکیده:

این مقاله به بررسی نحوه استفاده از شبکه‌های اجتماعی سیستم‌های مدیریت مشتری محور می‌پردازد و به قابلیت مدیریت روابط مشتری اجتماعی در سطح شرکت کمک می‌کند. اولین کمک این مطالعه مفهوم‌سازی و سنجش توانایی مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی با استفاده از مقالات در زمینه بازاریابی سیستم‌های اطلاعاتی و مدیریت استراتژیک است. دومین کمک مهم بررسی نحوه تأثیرگذاری CRM اجتماعی به‌وسیله سیستم‌های مدیریت مشتری محور و فناوری‌های شبکه‌های اجتماعی است.این دو منبع نشان داده‌اند که اثر تعاملی روی شکل‌گیری قابلیت سطح شرکت دارند که به‌عنوان رابطه مثبتی با عملکرد ارتباط با مشتری دیده می‌شود. این مطالعه با استفاده از روش مدل‌سازی معادله ساختاری داده‌های ۳۰۸ سازمان را تحلیل می‌کند.

جستجوی مقالات
نمونه ویراستاری

خدمات ترجمه

ترجمه انگلیسی به فارسی

ترجمه فارسی به انگلیسی

ترجمه کتاب ، مقاله ، مدرک

ترجمه سایت

ترجمه زیرنویس فیلم

ترجمه کاتالوگ و بروشور

خدمات ویراستاری

مشاوره،ویرایش و صفحه بندی صفر تا صد انواع مقالات ، پایان نامه ها و متون علمی طبق فرمت دانشگاه ها و مجلات مدنظر و همچنین اصلاح منابع و رهگیری آنها در متن و منابع پایانی مقاله بصورت کاملا حرفه ای

نمادهای ما

پشتیبانی سایت

شما می توانید هر گونه سوال و یا طرح مشکل را از طریق پیامک با  پشتیبانی سایت ( 09390092212  )  در میان بگذارید.